Hm... blyger eller psyker vad hette den där lilla dvärgen egentligen?

Sitter här och undrar över hur det egentligen gick till när jag blev så här hiskeligt blyg. Var det redan på BB som jag kryssade fel i personlighets formuläret eller är detta helt enkelt resultatet av år av hård träning. Ja inte vet jag men här är jag nu med en blyghet på elitnivå. Ja alla ska vi ju ha någon special förmåga, så detta är väll min (bättre än ingen alls tänker jag nu). Men facktiskt vad är det som gör att man blir rädd, för det är väll det det handlar om, eller?

Vad tror jag undermedvetet är det värsta som kan hända? Att någon skall skratta åt mig, att någon skall ecklas av mig eller är det helt enkelt att någon kan se vem jag egentligen är, och skulle det nu vara så hemskt? Är min personlighet verkligen så hemsk att det är bättre att visa upp en ångröd, svettdrypande, svammel stammande, blicksvackande fnitter bimbo?

Hm...  det får en verkligen att tänka, kanske jag bör avboka spanskan och söka akut till psykvården istället.
.
.
.

Kommentarer
Postat av: Maria

Det måste vara den norska tattarfamiljens fel. Men allvarligt talat, blyg är nog det sista ordet jag skulle använda för att beskriva dig. Det kanske är så att din speciella förmåga består av din förmåga att så totalt lyckas dölja för omvärlden att du är blyg?

2007-09-18 @ 22:14:03
URL: http://mariaridefors.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0